קונטרוטק טכנולוגיה ובקרה בע”מ

כחברה יצרנית וכנותנת שירותי מדידה: קונטרוטק טכנולוגיה ובקרה בע”מ, מתחייבת לספק ללקוחותיה את הפתרונות , המוצרים וחומרי הגלם הטובים ביותר.
מלווים במערך שירות מקצועי, מהיר ומדויק לכל אפליקציה, אנו תמיד מוכנים להתמודד עם אתגרים וקשיים ולתור אחר רעיונות חדשים למען הצלחות עתידיות.
בבסיס הגישה העסקית שלנו, עומדים ערכי האמון והשותפות במערכות היחסים שאנו בונים עם עובדי החברה, הלקוחות ומגוון הספקים. כולם , שותפינו האסטרטגים ולכן אנו מתחייבים להגינות ושקיפות, מתוך מטרה לייצר מערכת יחסים טובה וארוכת שנים המבוססת על הדדיות וחדווה.

הלקוח במרכז

שביעות רצון לקוחותינו הינה המטרה המרכזית לצמיחתנו. ערך זה מעצב את האופן בו אנחנו פועלים ומחייב אותנו לבחון כל דבר, לשפר את הקיים, להגיע ליותר אנשים ושווקים ברחבי העולם עם קונספטים ייחודיים, פתרונות חדשניים, מוצרים המשפרים את איכות החיים, ולקיים פעילות עסקית המייצרת ערך גבוה לכל מי שנמצא בקשר עם החברה שלנו. אנו מחויבים לשביעות רצון מלאה של לקוחותינו ולהצלחתם במטרה לייצר שותפות ארוכת טווח!
לקוחות - לספק מענה מלא לצרכי לקוחותינו ולהעמיד לרשותם מערך שירות אדיב, מקצועי יעיל ומהיר.
אנו רואים ביצירת קשר אמיתי ובהענקת יחס אישי יתרון מרכזי של החברה, ופועלים תמיד להעמקת האמון.

מצוינות כסטנדרט

קונטרוטק טכנולוגיה ובקרה בע”מ מאמינים בעבודה קשה ויעילה לאורך זמן מייצרת הישגים ותוצאות מרשימות ומכובדות.
אנו משקיעים מאמצים רבים בלמידת השוק ובפיתוח טכנולוגיות חדישות פיתוח מוצרים ושיתופי פעולה עם חברות גלובליות מובילות בתחום המדידה.

איכות

הובלה בתחום המכשור המדידה ללא התפשרות ומציעים את המוצרים בסטנדרט הגבוה ביותר ובהתאמה מלאה לצורכי הלקוח.