Setra

דגם Setra MRG הוא מתמר  לחץ ההפרשי החדש ביותר של Setra. ה-Setra MRG הוא המוצר האידיאלי עבור כל קבלן, המשלב את הגמישות של רב-טווח עם ביצועים של מתמר טווח יחיד. ל-MRG 8 טווחים ניתנים לבחירה ו-3 יציאות לבחירה, הניתנים להתאמה בקלות במהלך העבודה עם הפעלת מתג או מגשר. ה-MRG משתמש במארז מדורג IP67 ויש לו התאמה לצינור לחיווט קל, מה שהופך את ה-MRG לפתרון אידיאלי עבור כל יישום כללי של HVAC.

עיצוב אוניברסלי - ה-Setra MRG משתמש בעיצוב אוניברסלי המעניק למשתמש גמישות מלאה לבצע שינויים באתר העבודה. למשתמש יש אפשרות לבחור את הטווח הניתן להגדרה בשטח, הרכבה (מסילת DIN, תושבת קיר ותעלה), פלט (mA או וולט) ויחידה הנדסית (W.C. או Pascals). גמישות זו פירושה שהקבלן יכול להשתמש ב-MRG לכל צרכיו.

טווחים לבחירת 8 שדות - ה-Setra MRG מספק 8 טווחים לבחירת שדות (0.5, 1.0, 2.5 ו-5.0 אינץ' W.C.). ניתן לבחור טווחים אלו באתר על ידי מעבר לטווח הרצוי.

בית מדורג IP67 - בית ה-MRG הוא עיצוב חזק בדירוג IP67 והוא אטום עם אטם כדי להפוך אותו לעמיד בפני יישומים קשים. ל-MRG יש גם חיבור לצינור המקל על ההתקנה והחיווט.

טכנולוגיית חישה קיבולית - רק Setra יכולה לתבוע בעלות על העיצוב הקיבולי מנירוסטה המשמש בכל חיישני HVAC/R שלנו. האלמנט הקיבולי המתקדם שלנו מספק יציבות וליניאריות מצוינים, תוך עמידה מעל המתחרים ביכולתנו למדוד לחץ נמוך (<.0001 אינץ' W.C) בדיוק גבוה (0.25%). הטכנולוגיה שלנו שי

סינון

לשיתוף