Setra

מתמר דגם 269 של Setra הוא פתרון הדיוק הגבוה ביותר לניטור לחץ דיפרנציאלי בסביבות קריטיות. דיוק FS של 0.25% שלו מכויל באמצעות "שיטת נקודת הקצה" המשפרת את הליניאריות בהשוואה למתמרים תחרותיים המשתמשים ב"שיטת הקו הישר בהתאמה הטובה ביותר". הכיול של ה-269 מונע חבלה על ידי שימוש בראש תהליך נשלף המבטל התאמות לא מכוונות תוך מתן אפשרות כיול במקום מבלי להסיר את צינורות התהליך. ניתן לבצע כיול באופן אוטומטי כאשר מבוצע עם MicroCal של Setra המצויד במערכת מומחה. ה-269 מציע תצורות הרכבה מרובות, כולל DINrail, להתקנה מהירה וקלה יותר.

דיוק גבוה עבור יישומים פרמצבטיים תובעניים - מתמר הלחץ ההפרש מדגם 269 משתמש באלמנט חישת דיפרנציאל קיבולי ללא מוצא עם ליניאריות מעולה וביצועים תרמיים משופרים כדי להבטיח את הדיוק והאמינות הגבוהים ביותר ביישומים הקריטיים והתובעניים ביותר שלך.

כיול ושירות מאובטח ומהיר - דגם 269 תוכנן במיוחד עבור הנחיות הכיול המחמירות של תעשיית התרופות בראש. ל-269 יש ראש תהליך נשלף כדי לאפשר לטכנאים לבצע כיולים מבלי לחתוך צינורות פניאומטיים במהלך כל מחזור כיול. ה-269 מספק גם כיול מאובטח; על מנת לבצע התאמות חיישנים, היחידה דורשת מפתח כיול כדי למנוע מאנשים לא מורשים לבצע שינויים לא רצויים.

גמישות בהתקנה - דגם 269 זמין גם בבסיס וגם ב-DINrail ומספק למתקין אפשרויות הרכבה גמישות. תושבת הבסיס מאפשרת להתקין את החיישן בכל מקום, בעוד שתצורת ה-DINrail נועדה למקסם את יעילות החלל בפאנל פרמצבטי.

סינון

לשיתוף