Setra

SRH של Setra מציע טמפרטורה אקטיבית אופציונלית עם בחירה של 4 עד 20 mA או פלט 0 עד 5 או 0 עד 10 VDC לבחירת המשתמש וטמפרטורה פסיבית עם בחירה של פלט תרמיסטור או RDT.

חיישן הלחות החיצוני SRH של Setra מציע טמפרטורה אקטיבית אופציונלית עם בחירה של 4 עד 20 mA או פלט 0 עד 5 או 0 עד 10 VDC לבחירת המשתמש וטמפרטורה פסיבית עם בחירה של פלט תרמיסטור או RDT. החיישן נמצא במארז פוליקרבונט 94 V-0, NEMA 4 מה שהופך אותו למתאים לסביבות קשות. חיישן האוויר החיצוני SRH נותן למשתמש את הבחירה של 2%, 3% או 5% דיוק RH כדי לעמוד בדרישות של יישומי HVAC טיפוסיים. הוא כולל קצה חיישן נשלף, עקיבות NIST וחיישן קיבולי עמיד המסוגל למדידת RH בקנה מידה מלא של 0 עד 99% ולהתאוששות מ-100% רוויה.

קצה חיישן ניתן להחלפה לכיול קל - ה-SRH מציע את קצה החיישן הניתן להחלפה הקל ביותר בתעשייה. הסרתו אינה דורשת הכשרה מיוחדת וניתנת להחלפה בקלות על ידי משתמש הקצה. אין צורך בכיול מכיוון שכל מודול חיישן מכויל במפעל לפני המשלוח, מה שמפחית את זמן ההשבתה במהלך מרווחי השירות.

יציאות טמפרטורה אקטיביות ופסיביות - ניתן להזמין את ה-SRH עם פלט טמפרטורה פסיבי (RTD Thermistory) או אקטיבי (אנלוגי), המאפשר 2 מדידות ממכשיר אחד. יחידות המוגדרות עם אפשרויות הטמפרטורה הפעילות כוללות מגשר בטווחי Tspan הניתנים לבחירה 40°C, 50°C ו-60°C.

סינון

לשיתוף